VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ ЖОСПАРЫ
VІ. ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНІҢ, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
№ | Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты | Бақылау объектісі | Бақылау түрі | Бақылау әдістері | Орындау мерзім дері | Жауап тылар | Қарау орны | Басқаруш ылық шешім | Екінші бақылау |
1 | Тәрбие жұмысында нормативтік құжаттардың басшылыққа алынуы | Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау | Тәрбие жұмысының жоспары | Фронталды | Құжаттамала рды зерделеу | Тамыз, қаңтар | Директор | ДЖК | Ақпарат | Қаңтар |
2 | Тәрбие жұмысын ұйымдастыру | Тәрбие жұмысының басымдықтарын және сапасын анықтау | Сынып жетекшілері нің жұмысы | Фронталды | Жоспардың орындалуын бақылау, талдау | Тамыз, қаңтар | ДТІЖО | СЖО | Ақпарат | Қаңтар |
3 | Сынып жетекшілердің тәрбие жұмысының жоспарын бекіту және тексеру | Құжаттардың бірыңғай талаптарға сәйкестігін назарда ұстау | Сынып жетекшісіні ң жұмыс жоспары | Тақырыпты қ | құжаттамалар ды зерделеу | Тамыз, қаңтар | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Қаңтар |
4 | Ата-аналармен жұмыс жасауды ұйымдастыру | Мектеп-оқушы-ата-ана триадасының жұмыс сапасын бағалау | Ата- аналармен жұмыс | Тақырыпты қ | тәрбие сағаттарының жоспарлары,, жиналыстар хаттамалары, ресуртар | Тоқсан сайын | ДТІЖО | СЖО | Ақпарат | Қыркүйек, қараша, қаңтар, сәуір |
5 | Тәрбие сағаттарының тиімділігі | Сынып сағатының мазмұнына және тәрбиелеу мен оқытудың жаңа тәсілдерін енгізуге қойылатын талаптарды қамтамасыз ету | 1-2- сыныптар 3-4- сыныптар 5-7- сыныптар 8-9- сыныптар 10-11- сыныптар | Фронталды | Сынып сағаттарын бақылау, талдау, сұқбаттасу | Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр | ДТІЖО | СЖО | Ақпарат | Қараша Қаңтар Наурыз Мамыр |
6 | Білім алушылардың бос уақытын ұйымдастыру | Сабақтан тыс уақытта және үйірмелерде қосымша сабақтарға қатысатын балаларды ынталандырудағы ата- аналардың рөлін анықтау | 1-11- сыныптар Үйірме жетекшілері | Фронталды | Құжаттамала рды зерделеу, сұқбаттасу, сауалнамалар | Жарты жыл сайын | ДТІЖО
| ДЖК | Ақпарат | Қаңтар |
7 | Спорт секциялары мен үйірме жұмыстарының жүргізілу деңгейі | Үйірме бағдарламасының сабақ мазмұнына сәйкестігін анықтау, оқушыларды үйірмелер мен спорт секцияларының жұмысына тарту процесіндегі қиындықтарды диагностикалау | 1-11- сыныптар Үйірме жетекшілері | Фронталды | Сауалнама, сұқбаттар алу, диагностика жасау | Тоқсан сайын | ДТІЖО
| ДЖК | Ақпарат | Тоқсан сайын |
8 | «Жас ұлан», «Жас қыран», өзін-өзі басқару ұйымдары жұмысы | «Жас ұлан», «Жас қыран» ұйымдары, өзін- өзі басқару органдары жұмысының тиімділігін айқындау | Өзін-өзі басқару ұйымы | Тақырып тық | құжаттамалар ды зерделеу, ашық сұрақтар бойынша сұқбат жүргізу | Тоқсан сайын | ДТІЖО | ӨӨБҰ О | Ақпарат |
|
9 | Сабақтан тыс тәрбиелік жобаларды ұйымдастыру және оны іске асыру | «Оқуға құштар мектеп», дебаттық қозғалыс, «Балалар және театр» акциясын өткізу сапасын анықтау | Тәлімгердің жұмыстары, үйірме жетекшілері | Тақырып тық | жобалардың жоспарларын зерделеу, іс- шараларды талдау | Тоқсан сайын | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат |
|
10 | «Мектепке жол» қайырымдылық акциясы | Әлеуметтік қорғаусыз қалған отбасы балаларына материалдық көмек көрсетудің сапасын анықтау | Әлеуметтік педагог | Тақырып тық | Құжаттарды зерделеу, сауалнама | Жыл бойы | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Жыл бойы |
11 | Әлеуметтік қорғалмаған отбасы топтарына жататын білім алушылардың санатын анықтау және құжаттарын жинақтау | Жазғы лагерьге тегін ыстық тамақпен, жолдамалармен, өзге де материалдық көмекпен қамтамасыз ету | Әлеуметтік педагог | Тақырып тық | Құжаттамала рды зерделеу, жабық сұрақтар арқылы сұқбат жүргізу | Тоқсан сайын | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Тоқсан сайын |
12 | Тегін тамақтануды ұйымдастыру сапасы | Әлеуметтік осал отбасылардағы оқушылардың ыстық тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау | Әлеуметтік педагог | Тақырып тық | асханада бақылау жүргізу, ашық сұрақтармен сұқбаттасу | Күнделікті | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат |
|
13 | Оқушыларға тегін ыстық тамақ беруді ұйымдастыру | Білім алушылардың ыстық тамағын ұйымдастыруы үшін қолайлы жағдай жасау және азық-түліктің санитарлық- гигиеналық қауіпсіздігін қамтамасыз етуілуін бақылау | Әлеуметтік педагог | Фронталды | бақылау, құжаттамалар ды зерделеу, әңгімелесу | Күнделікті | ДТІЖО | СЖО | Ақпарат |
|
14 | Білім беру ұйымдарында | Буллинг/кибербуллинг жағдайларын уақтылы | Психологта р | Фронталды | Құжаттамала рды зерделеу, | Тоқсан сайын | ДТІЖО | ПК | Ақпарат | Тоқсан сайын |
| психологиялық- педагогикалық қолдау қызметтін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарының орындалуы | анықтау; зорлық-зомбылықты, өзін-өзі бұзатын мінез- құлықты болдырмау |
|
| сауалнамалар алу, сұқбаттасу |
|
|
|
|
|
15 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен жұмыс істеу ерекшеліктері | Оқудағы және тұлғалық дамудағы қиындықтарды анықтау, инклюзивті оқытуды талап ететін оқушылардың құжаттарын зерделеу | Мұғалімдер дің, дефектологт ың, логопедтің, психологты ң жұмысы | Тақырып тық | ҚМЖ жоспарларын талдау, сабақтар мен сынып сағаттарын бақылау, сұқбаттасу | Жыл бойы | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Жыл бойы |
16 | Қолайсыз отбасыларға, «Тәуекел топтары» оқушыларына әлеуметтік- психологиялық көмек көрсету бойынша жұмыстың жай-күйі (жеке консультациялар) | Құқық бұзушылыққа бейім, сабақты дәлелсіз себептермен өткізбейтін және теріс қылықтар жасайтын оқушылармен профилактикалық іс- шаралардың сапасын диагностикалау | Тәуекел топтағы балалардың құқық бұзушылықт арының алдын алу бойынша жұмыс | Тақырып тық | Құжаттамала рды зерделеу, сауалманалар алу, бақылау | Кезекті | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Кезекті |
17 | 9-10сынып оқушыларының кәсіптік бағдарлау жұмыстарының жай- күйі | Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс тиімділігін диагностикалау | «Кәсіби бағдар» жетекшісі Бірлескен жұмыс жоспары | Фронталды | Жоспарларды талдау | Қыркүйек/ қазан | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Қаңтар |
18 | Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың | Қалалық, аудандық ІІБ, Наркопост ұйымдарымен бірлескен жұмыстың болуын және | Бірлескен жұмыс жоспары | Фронталды | Жоспарларды талдау | тамыз желтоқсан сәуір | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Желтоқсан сәуір |
| алдын алу жөніндегі жұмыстың жай-күйі | іске асырылуын бақылау |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу бойынша жұмыстың жағдайы | Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды сақтау, демалыс кезінде құқық бұзушылықтардың, қауіпсіздіктің алдын алу | 1-11 сынып оқушылары ның демалысы, жазғы демалысы | Фронталды | Құжаттарды, жиналыс хаттамаларын зерделеу | Тамыз, желтоқсан, сәуір | Директор | ДЖК | Ақпарат | Желтоқсан, сәуір |
20 | Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы туралы | Құқық бұзушылыққа, қауіпсіздікке кеңес беру, қолдау және алдын алу жөніндегі кеңестер жұмысының оң нәтижелерін зерделеу | Ұлдар мен қыздар кеңестерінің жұмысы | Фронталды | Кұжаттамала рды зерделеу, жиналыстар хаттамалары | Кезекті | ДТІЖО | СЖО | Ақпарат | Ақпан |
21 | Медицина қызметкерінің жеке гигиена дағдыларын қалыптастыру бойынша профилактикалық жұмысының нәтижелері | Білім алушылардың бірыңғай гигиеналық талаптарды сақтауын қамтамасыз ету | 1-11-сынып оқушылары Медбике | Тақырып тық | құжаттаманы зерделеу, сауалнама жүргізу, бақылау | Ай сайын | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Ақпан |
22 | Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастыру деңгейі | Әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру деңгейін, іс-шаралар сапасын айқындау | Жұмыс жоспары, іс- шаралар жоспары АӘД жетекшісі | Тақырып тық | құжаттамалар ды зерделеу, сауалнама алу | Тоқсан сайын | ДТІЖО | ДЖК | Ақпарат | Тоқсан сайын |
ПК-Педагогикалық кеңес
ДЖК-Директор жанындағы кеңес
ҒӘК-Ғылыми әдістемелік кеңес
СЖО-Сынып жетекшілер отырысы
ӨӨБҰО- Өзін-өзі басқару ұйымының отырысы ДТІЖО-Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары \
ОҒҚ-оқушылардың ғылыми қоғамдастығы